Багато в чому згідний з
Icefist. Хочу доповнити з власної точки зору:
1. Я б обмежив загальний максимальний урон героя і НПС. А то добре прокачавшись можна мати зброю на 500 урона, а валити нею по 10 000 - 20 000. Я маючи магічний меч на 1к урону за 5с розбираю чорного троля зі здоров'ям близько 1 000 000. При чому, я не знаю чому так швидко, чи то кріти проходять чи що. Наприклад, показує, що я наношу 2к урону, додатково 25 к урону, а в троля забирає до 100к урону - це не завжди. Оскільки швидкість дуже велика - важко вгледіти, манекени мають мало ХР.
Думаю бажано створити ще 1 конфіг на максимальний урон, щоб він залежав він рівня героя, глави, дня тощо.
2. Так, я теж вбив кілька манекенів. 50 к в цьому моді - мало.
3. Загальне враження, що потужність вундеріафель зростає набагато швидше за захист, енергощит. Мій герой дость потужний і більшість НПС вбивають з 1 удару, хоча я налаштовую ХР та захист НПС по максимуму, наприклад зараз статична прибавка 500%, а їх потужність менше в 3 рази.
4. Вважаю краще зменшити загальну кількість подібних конфігів, як писалось за захист, опір. Так само є куча конфігів для демонів, тварин, големів, нежиті і т.д., а також різних суммонів. Може краще було їх частково об'єднати.
5. Їда, зілля перманентні і скрижалі тут не так критично, як в попередній версії 2.3. Там дійсно їх було значно більше.
6. Як раніше писав, навіщо предметам давати буст менше 1%, наприклад +0,1% урона по демонам. Якщо попадають такі, то краще їх взагалі не давати, щоб не мусолили очі.