- Регистрация
- 27 Окт 2018
- Сообщения
- 524
- Реакции
- 455
- Баллы
- 119
- Лучшие ответы
- 0
На мою думку, спочатку дану версію відшліфувати, а тоді можна добавляти нові фішки.
1. Є квести ГВ та лагеря бандитів, що не закінчені - призупинити їх, а коли появиться бажання - продовжити.
2. В мене Лотар воскрес -) не зробив в 2 главі квест на орків на пляжі, згадав пізніше. Зробив квест. Зараз 4 глава, а він гуляє. Дати іншому паладину, а не Лотару участь в квесті - про це вже говорилось здається.
3. Із збільшенням характеристик НПС втрачається актуальність зброї навіть із модом на зачарування особливо на пізніх етапах гри. Так +150 урону для пухи, яка сама дає 100 це супер, але потім - це мало. Аналогічно буде для магів. Якщо в НПС буде захист 500% - чим їх пробити? Можна разом з EthernalBreeze, там зброї навалом.
4. Поєднувати з EthernalBreeze я не хочу, щоб не вилазили нові баги. Я граю окремо дані моди.
1. Є квести ГВ та лагеря бандитів, що не закінчені - призупинити їх, а коли появиться бажання - продовжити.
2. В мене Лотар воскрес -) не зробив в 2 главі квест на орків на пляжі, згадав пізніше. Зробив квест. Зараз 4 глава, а він гуляє. Дати іншому паладину, а не Лотару участь в квесті - про це вже говорилось здається.
3. Із збільшенням характеристик НПС втрачається актуальність зброї навіть із модом на зачарування особливо на пізніх етапах гри. Так +150 урону для пухи, яка сама дає 100 це супер, але потім - це мало. Аналогічно буде для магів. Якщо в НПС буде захист 500% - чим їх пробити? Можна разом з EthernalBreeze, там зброї навалом.
4. Поєднувати з EthernalBreeze я не хочу, щоб не вилазили нові баги. Я граю окремо дані моди.
Но а вместе с перепрохождением и усилением статов врагов,стандартное орудие будет улучшено в 2 раза.