var int Bosper_ItemsGiven_Chapter_1;
var int Bosper_ItemsGiven_Chapter_2;
var int Bosper_ItemsGiven_Chapter_3;
var int Bosper_ItemsGiven_Chapter_4;
var int Bosper_ItemsGiven_Chapter_5;
func void B_GiveTradeInv_Bosper(var C_Npc slf)
{
if((Kapitel >= 1) && (Bosper_ItemsGiven_Chapter_1 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,50);
CreateInvItems(slf,ItRw_Arrow,30);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_L_01,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_L_02,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_L_03,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_L_03,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_L_04,1);
CreateInvItems(slf,ItBE_Addon_Leather_01,1);
CreateInvItems(slf,ItRi_Dex_02,1);
Bosper_ItemsGiven_Chapter_1 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 2) && (Bosper_ItemsGiven_Chapter_2 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,100);
CreateInvItems(slf,ItRw_Arrow,50);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bolt,50);
CreateInvItems(slf,ItBe_Addon_DEX_5,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_M_01,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_M_02,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_M_03,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_M_04,1);
Bosper_ItemsGiven_Chapter_2 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 3) && (Bosper_ItemsGiven_Chapter_3 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,100);
CreateInvItems(slf,ItRw_Arrow,100);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bolt,100);
CreateInvItems(slf,ItBe_Addon_DEX_10,1);
Bosper_ItemsGiven_Chapter_3 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 4) && (Bosper_ItemsGiven_Chapter_4 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,150);
CreateInvItems(slf,ItRw_Arrow,180);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bolt,160);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_H_01,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_H_02,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_H_03,1);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bow_H_04,1);
Bosper_ItemsGiven_Chapter_4 = TRUE;
};
if((Kapitel >= 5) && (Bosper_ItemsGiven_Chapter_5 == FALSE))
{
CreateInvItems(slf,ItMi_Gold,200);
CreateInvItems(slf,ItRw_Arrow,200);
CreateInvItems(slf,ItRw_Bolt,170);
Bosper_ItemsGiven_Chapter_5 = TRUE;
};
};