Новости Новые скриншоты и детали Gothic Remake: изменения башни, орков и монстров
  • 503
  • 7
Также изменился и путь к башне. Теперь его охраняют големы, которые могут активно взаимодействовать с окружающей средой, делая прохождение более сложным. Стоит отметить, что даже затопленные руины...
Новости Path of Exile 2 - игра ворвалась в топ Steam и собрала 1,3 млн зрителей в Твиче
  • 670
  • 6
Тому кто знаком с диаблоидами, не стоит представлять данную игру. Первая часть была невероятно популярной и по праву носила звание лучшей ARPG среди Hack&Slash-игр. И вот вчера, 6 декабря...
Новости Ремейк "Готики 1" | Трейлер Showcase 2024
  • 7.635
  • 9
Новички, пришло время принять реальность и смириться с судьбой. Чувствуйте себя как дома в Долине Рудников, месте, полном опасностей, преступлений и жадности. Вам предстоит оставаться здесь очень...
Готика 2: Другая история Gothic II: Other Story - Описание мода
  • 30.982
  • 79
Готика 2: Другая история / Other Story - это глобальная модификация для игры «Готика 2: Ночь Ворона». Её цель - сделать игру более нелинейной, с большим количеством вариантов выбора и...

В процессе Wrath Of Beliar

Aistis

Новичок
Регистрация
16 Авг 2024
Сообщения
3
Реакции
3
Баллы
1
Лучшие ответы
0
#1
Hello everyone. I am new to this forum, but not new in Gothic :) . Been playing this NB and have finished a game multiple time so I wish to thank you developers for this project and hard work you putted in
. The question I wish to stress is mode `Wrath of Beliar` Although this mode is awesome and super fun to play. It does have game braking features. And although I do not know if it will be integral into the latest version of a game I expect it to be a bit more polished. Now It causes problems like
: Random Monsters appears everywhere `quite often` in Harbor what causes some NPC`s to die. On my playthrough Ship Builder Garvel (I think) got killed by skeletons and Fregyals questline to discover coast got locked. Later on I summoned that NPC via Marvin , but Fregyal disappeared and is nowhere to be found. I inserted him with a console but he has no dialog so cannot travel even though I have a boat ready. Randomly appeared mobs also killed Bromor so I couldn`t finish quests :Bromors Dish nor finish quest for Monastery for possessed people. So the problem is
: 1. Monsters appear anywhere and they tend to kill NPC`s that are integral for quests and it is very random
. 2. Monsters that appear somewhat upset completely NPC`s attitude towards me. (Also needs checked) For example : I`m in orc city talking with slaves. Out of a blue skeletons appears attacks pretty much anyone then even when I did nothing all orcs turned hostile towards me and killed me . So my questions are:

1. in Wrath of Beliar mode could there be exceptions made for some areas? I mean Skeletons or other mobs might appear anywhere on road or in a world. Not in Hardly crowded places with NPC`s that are integral for many quests ?

2. Is there`s a way to fix NPC`s attitude if this appearance happens? I mean if skeletons appears and begins attacking everyone around. And I just stand why they all turn hostile and kill me after , instead of killing monsters and keep their cool? Thank you.
 

Arity

Наемник
Пользователь VIP
Участник форума
Регистрация
12 Дек 2022
Сообщения
758
Реакции
302
Баллы
122
Лучшие ответы
0
#2
No Garvel, no west coast.
Good job, Beliar! :S
 

Liker

Демиург
Команда форума
Редактор раздела
Модостроитель
Почётный пользователь
 
Участник форума
Регистрация
21 Фев 2016
Сообщения
23.879
Реакции
19.589
Баллы
1.341
Лучшие ответы
754
#3
@Aistis, I thought the city was protected from spawn. I will check it.
 
Сверху Снизу