Dzień dobry!
Od pewnego czasu wielu ludzi na polskich forach dyskutuje na temat kuszy w AB.Według nas jest kusza zbyt mocna i psuje wiele z rozgrywki grania wojownikiem.W obecnym stanie zadaje więcej obrażeń niż jakakolwiek broń i każdy nawet niewyszkolony w obsłudze jest w stanie pokonać masę przeciwników bez wysiłku. Nie wiem czy autor ma w planach jakiekolwiek zmiany kusz ale według nas warto było by coś takiego zrobić. Propozycje.
1 Przykładowo usunąć przebicie pancerza ze 100% na % zależny od danej kuszy.To znaczy pierwsza kusza najsłabsza ma 5% nastepna troche lepsza 7% i tak dalej do momentu gdzie najlepsza ma 50% a pozostałe 50% było by do wyuczenia przez np.Dragomira lub innych nauczycieli( 5% za 1 punk umiejętności).
2 Zmniejszyć szybkostrzelność (+50% czasu przeładowania) i pochłanianie kondycji przy naciąganiu kuszy drastycznie 50%-70%.Kusza nie powinna być tak samo szybka jak łuk mimo wszystko ,ale nie wiem czy silnik Gothica pozwoli na coś takiego.
3 Zwiekszyć konsumpcje wytrzymałości (+50%) i zabrac możliwość używania gdy spadnie do 0% ( bohater odkłada kusze)
Pozdrawiam
Доброе утро
В течение некоторого времени многие люди на польских форумах обсуждают вопрос об арбалете в AB. Мы обслуживаем нас, потому что арбалет слишком силен и портит большую часть игрового процесса воина. Текущее состояние наносит больше урона, чем любое оружие, и каждый, даже неопытный на службе, способен победить массу противников. без усилий. Я не знаю, планирует ли автор поменять арбалеты, но мы думаем, что стоит сделать что-то подобное. Предложения.
1 Например, удалите пробивание брони со 100% до% в зависимости от заданного арбалета. Это означает, что первый самый слабый арбалет имеет 5%, затем немного лучше 7% и т. Д., Пока у лучшего из них не будет 50%, а оставшиеся 50% будут изучены, например, Драгомиром. или другие учителя (5% за 1 навык панка).
2 Уменьшите скорострельность (+ 50% времени перезарядки) и поглотите состояние при резком растяжении арбалета на 50% -70% .В любом случае, арбалет не должен быть таким же быстрым, как лук, но я не знаю, допустит ли двигатель Gothica такое.
3 Увеличьте потребление силы (+ 50%) и воспользуйтесь возможностью использовать его, когда оно падает до 0% (герой кладет арбалеты)
Ваше