func void DIA_KNUT_WORK_INFO()
{
MARVINCURRENTSTRENGTHWOODCUTTER = INTTOSTRING(20 - HERO.ATTRIBUTE[4]);
AI_OUTPUT(OTHER, SELF, "DIA_Knut_Work_15_01"); //Potrzebujesz pomocy przy pracy?
if KNUT_REGULARWORK_COUNT == 0
{
if OTHER.ATTRIBUTE[4] >= 20
{
if SQ101_WOODFROMSAW == TRUE
{
KNUT_REGULARWORK = 1;
SQ101_WOODFROMSAW = FALSE;
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_Work_03_02"); //Z tego, co pamiкtam, to ostatnim razem caіkiem nieџle sobie poradziіeњ.
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_Work_03_03"); //Tak jak wczeњniej, potnij kaїd№ z przygotowanych kіуd na rуwne plastry.
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_Work_03_04"); //Gdy juї to zrobisz, przynieњ mi je, to dostaniesz w zamian parк monet.
KNUT_REGULARWORK_COUNT = KNUT_REGULARWORK_COUNT + 1;
}
else
{
DIA_KNUT_YOUCANWORKHERE();
KNUT_REGULARWORK = 1;
};
}
else
{
KNUTCHECKSMARVINSTRENGTH = CS3(MARVINCURRENTSTRENGTHWOODCUTTER, RESERVED_CONST_STRING_49, PRINT_STRENGTH_MISSING);
AI_PRINTSCREEN(KNUTCHECKSMARVINSTRENGTH, -1, -1, FONT_SCREEN, 3);
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_Work_03_09"); //Wrуж, gdy nabierzesz wiкcej krzepy.
};
}
else
{
if SQ101_WOODFROMSAW == TRUE
{
SQ101_WOODFROMSAW = FALSE;
};
if (KNUT_ANOTHERWORK_DAY <= WLD_GETDAY() - 1) && (KNUT_ANOTHERWORK_DAY_CHECK == TRUE)
{
if OTHER.EXP > KNUT_REGULARWORK_XPCHECK + 200
{
if KNUT_SQ204_READYFORTAKE == FALSE
{
if KNUT_REGULARWORK_BLOCKFORCHAPER == FALSE
{
KNUT_REGULARWORK = 1;
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_Work_03_06"); //Pomoc zawsze siк przyda. Z tego, co pamiкtam, to ostatnim razem caіkiem nieџle sobie poradziіeњ.
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_Work_03_03"); //Tak jak wczeњniej, potnij kaїd№ z przygotowanych kіуd na rуwne plastry.
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_Work_03_04"); //Gdy juї to zrobisz, przynieњ mi je, to dostaniesz w zamian parк monet.
AI_STOPPROCESSINFOS(SELF);
}
else
{
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_Work_03_10"); //Wyrobiіeњ swoj№ normк na najbliїsze dni. Pуki co, koniec z naszymi zleceniami.
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_Work_03_05"); //Wrуж za jakiњ czas, moїe znajdк dla ciebie coњ jeszcze.
};
}
else
{
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_SQ204_Start_03_01"); //Tak, ale tym razem moїesz odstawiж piік, bo nie bкdzie ci potrzebna.
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_SQ204_Start_03_02"); //Ostatnio coraz czкњciej sіychaж skowyt wilkуw w okolicy.
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_SQ204_Start_03_03"); //Wygl№da na to, їe te bestie uwiіy sobie gdzieњ legowisko i wcale nie mam na myњli tego starego kawaіka cegіy po drugiej stronie jeziora.
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_SQ204_Start_03_04"); //Parк dni temu przybyі do nas myњliwy, podobno najlepszy w caіym mieњcie. Zainteresowaі siк caі№ t№ sytuacj№.
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_SQ204_Start_03_05"); //Nie ufam miastowym, a komuњ takiemu jak on tym bardziej, ale chcк, їeby moi ludzie mogli w spokoju pracowaж.
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_SQ204_Start_03_06"); //Przypilnuj tego miejskiego fircyka czy robi swoj№ robotк, jak naleїy. Moїe przy okazji nauczysz siк od niego paru sztuczek.
INFO_CLEARCHOICES(85301);
INFO_ADDCHOICE(85301, "W porz№dku, pomogк ci.", 85308);
INFO_ADDCHOICE(85301, "Co dostanк w zamian?", 85309);
INFO_ADDCHOICE(85301, "Dlaczego sam siк tym nie zajmiesz?", 85310);
};
}
else
{
DIA_KNUT_WORK_NOMORE();
};
}
else
{
DIA_KNUT_WORK_NOMORE();
AI_OUTPUT(SELF, OTHER, "DIA_Knut_Work_03_08"); //Wrуж do mnie za parк dni, to moїe coњ siк pojawi.
};
};
};