Новости CD Projekt RED представила юбилейный трейлер к 10-летию The Witcher 3: Wild Hunt
  • 400
  • 0
Польская студия CD Projekt Red порадовала поклонников франшизы «Ведьмак», выпустив особый видеообзор в честь десятилетия культовой RPG «Ведьмак 3: Дикая Охота». Что показали в трейлере...
Важно 9 мая - День Победы - 80-летия Великой Победы!
  • 1.403
  • 5
Поздравляю всех, кому искренне небезразличен этот день! С днём Великой Победы!
Новости Анонс The Elder Scrolls VI уже этим летом?
  • 974
  • 2
По данным инсайдера eXtas1s, Bethesda может впервые показать The Elder Scrolls VI летом 2025 года Обсуждается возможность анонса игры на одной из крупных презентаций Xbox - в июне или августе...
Новости Of Ash and Steel: разработка в цифрах
  • 817
  • 0
На днях авторы игры Of Ash and Steel поблагодарили игроков за поддержку и положительные отклики, а также поделились цифрами во время разработки. В игре будут: 300+ квестов; 30 000+ строк...

В процессе Wrath Of Beliar

Aistis

Новичок
Регистрация
16 Авг 2024
Сообщения
3
Реакции
3
Баллы
1
Лучшие ответы
0
#1
Hello everyone. I am new to this forum, but not new in Gothic :) . Been playing this NB and have finished a game multiple time so I wish to thank you developers for this project and hard work you putted in
. The question I wish to stress is mode `Wrath of Beliar` Although this mode is awesome and super fun to play. It does have game braking features. And although I do not know if it will be integral into the latest version of a game I expect it to be a bit more polished. Now It causes problems like
: Random Monsters appears everywhere `quite often` in Harbor what causes some NPC`s to die. On my playthrough Ship Builder Garvel (I think) got killed by skeletons and Fregyals questline to discover coast got locked. Later on I summoned that NPC via Marvin , but Fregyal disappeared and is nowhere to be found. I inserted him with a console but he has no dialog so cannot travel even though I have a boat ready. Randomly appeared mobs also killed Bromor so I couldn`t finish quests :Bromors Dish nor finish quest for Monastery for possessed people. So the problem is
: 1. Monsters appear anywhere and they tend to kill NPC`s that are integral for quests and it is very random
. 2. Monsters that appear somewhat upset completely NPC`s attitude towards me. (Also needs checked) For example : I`m in orc city talking with slaves. Out of a blue skeletons appears attacks pretty much anyone then even when I did nothing all orcs turned hostile towards me and killed me . So my questions are:

1. in Wrath of Beliar mode could there be exceptions made for some areas? I mean Skeletons or other mobs might appear anywhere on road or in a world. Not in Hardly crowded places with NPC`s that are integral for many quests ?

2. Is there`s a way to fix NPC`s attitude if this appearance happens? I mean if skeletons appears and begins attacking everyone around. And I just stand why they all turn hostile and kill me after , instead of killing monsters and keep their cool? Thank you.
 

Arity

Гвардеец
Участник форума
Регистрация
12 Дек 2022
Сообщения
1.066
Реакции
444
Баллы
138
Лучшие ответы
23
#2
No Garvel, no west coast.
Good job, Beliar! :S
 

Liker

Демиург
Команда форума
Редактор раздела
Модостроитель
Почётный пользователь
 
Участник форума
Регистрация
21 Фев 2016
Сообщения
25.774
Реакции
21.962
Баллы
1.381
Лучшие ответы
984
#3
@Aistis, I thought the city was protected from spawn. I will check it.
 
Сверху Снизу