Студия Archetype Entertainment представила первый трейлер Exodus - научно-фантастической РПГ в духе Mass Effect. Её разработкой занимается команда во главе с ветераном BioWare Джеймсом Оленом. По...
Также изменился и путь к башне. Теперь его охраняют големы, которые могут активно взаимодействовать с окружающей средой, делая прохождение более сложным. Стоит отметить, что даже затопленные руины...
Тому кто знаком с диаблоидами, не стоит представлять данную игру. Первая часть была невероятно популярной и по праву носила звание лучшей ARPG среди Hack&Slash-игр. И вот вчера, 6 декабря...
Новички, пришло время принять реальность и смириться с судьбой. Чувствуйте себя как дома в Долине Рудников, месте, полном опасностей, преступлений и жадности. Вам предстоит оставаться здесь очень...
@FalseShepardo, да не за что, по моим наблюдение главную почти никто не смотрит. Иногда до смешного доходит, я пару раз выкладывал скрины где на главной сообщение в теме "Где скачать что-то" и ниже рядом это самое в ресурсах
@Хедин, слушай, а у тебя oCItemContainer:: Draw не вызывается, верно? У меня основная проверка разрешения рендера стоит именно там. А если метод не вызывается, то соответственно какой может быть рендер?)
@Haart, Draw нет конечно, я сам рисую же, а вот в ячейку рендер я вызываю, тебе надо на том уровне, видимо в НБ также, иначе не выводилось бы. Ради примера ещё можешь посмотреть топлеерлвский zMarkItems, он тоже выводит в ячейку нормально.
Hello Hedin, and everybody, and thanks for the plugin and updates.
@ Hedin, I'm trying to visually improve the UI for the plugin in the menu, (use the native design for UX) and thus trying to transform an option from the type "choicebox" which has multiple values in a type "slider ",
I tried something like this to transform it, it's working in the menu, but in the game it doesn't actually function with the slider position steps, it's working either OFF or 200 max value nothing inbetween... am I doing something wrong or this isn't possible just by changing this script?
------------------
If you don't mind I also have feedback for the new feature quantity/amount which I like but I think it can benefit from improvements.
My take on this: the icon should be a "+" or "<>" which links the action visually (something like that), and therefore,
the hero amount in the top-left corner of the slot, for example: 42 the icon or character "+" in the bottom-left corner of the slot, + the merchant amount in the bottom-right corner of the slot, for example: 8
After buying one item:
the hero amount in the top-left corner of the slot, for example: 43 the icon or character "+" in the bottom-left corner of the slot, + the merchant amount in the bottom-right corner of the slot, for example: 7
These are just ideas for positions, to make it much more consistent for UI/UX, the amount in the hero inventory cell slot should be displayed in the same position as the amount in the merchant slot. Hero's amount in both inventories top left corner/top right corneror bottom right corner (then switch merchant amount to top)?
* I offer to design the icon if you want, of it could be a simple char - that way a setting for color can be added.
** I would appreciate to have the ability to customize these in the .ini file or you can just hardcode implement it if you like!
Hopefully I'm not breaking any forum rules by writing english, I read you guys via the translation option.
I tried something like this to transform it, it's working in the menu, but in the game it doesn't actually function with the slider position steps, it's working either OFF or 200 max value nothing inbetween... am I doing something wrong or this isn't possible just by changing this script?
customTransparencyItemsIdx is index from array. It can be equal to one of the values: 0,1,2,3,4,5. The slider gives values from 0 to 1.0 depending on the userFloat. I think that with this parameter it will not be possible to attach the slider.
These are just ideas for positions, to make it much more consistent for UI/UX, the amount in the hero inventory cell slot should be displayed in the same position as the amount in the merchant slot. Hero's amount in both inventories top left corner/top right corneror bottom right corner (then switch merchant amount to top)?
Perhaps in the future I will simply add the ability to set the parameters
shiftCellTextPlayer=0,0 // shift by posX, shift by posY
shiftCellTextTrade=0,0 //shift by posX, shift by posY
and you yourself will be able to move it anywhere from the current position. Or I’ll add a choice in which corner to show. But most likely, if there is such an update, it will not be very soon.
@Хедин , добрый день.
У меня в Мрачных тайнах почему то не работают вместе твои плагины на инвентарь и на сплеш урон. После загрузки сохранения ГГ перестает реагировать на кнопки управления, диалоги зависают, игра крашится при сохранении.
Готика 1 лицензия от Snowball, Union 1.0m, SP 2.0
@duse, попозже проверю, а по отдельности работают что-ли? Скриншот ошибки дай и попробуй удалить Union_Utils_G1.vdf
И дай ссылку на мод, я не знаю такой мод, хотя я в первую Готику и не играю.
@Хедин , добрый день.
У меня в Мрачных тайнах почему то не работают вместе твои плагины на инвентарь и на сплеш урон. После загрузки сохранения ГГ перестает реагировать на кнопки управления, диалоги зависают, игра крашится при сохранении.
Готика 1 лицензия от Snowball, Union 1.0m, SP 2.0