Новости Ремейк "Готики 1" | Трейлер Showcase 2024
  • 6.488
  • 9
Новички, пришло время принять реальность и смириться с судьбой. Чувствуйте себя как дома в Долине Рудников, месте, полном опасностей, преступлений и жадности. Вам предстоит оставаться здесь очень...
Готика 2: Другая история Gothic II: Other Story - Описание мода
  • 28.083
  • 79
Готика 2: Другая история / Other Story - это глобальная модификация для игры «Готика 2: Ночь Ворона». Её цель - сделать игру более нелинейной, с большим количеством вариантов выбора и...
Новости Старт 6го сезона Grim League
  • 4.379
  • 2
4 мая в 18-00 стартует шестой сезон Community лиги по одной из лучших игр в жанре arpg Grim Dawn. Сезон представляет собой глобальную модификацию игры, включающую в себя расширение мира, изменение...
Новости Дата релиза Baldur's Gate III
  • 23.120
  • 2
Наконец-то дождались - "Baldur's Gate III" покидает ранний доступ, и в августе 2023 выходит в полноценный релиз, о чём стало известно на церемонии "The Game Awards 2022". С момента выхода игры в...

Готика 2 [Гильдии 0.1] - ваши впечатления

ZloiDeD

Житель города
Участник форума
Регистрация
30 Мар 2012
Сообщения
113
Реакции
12
Баллы
27
Лучшие ответы
0
#21
Мод підтвердив мої очікування але, як сказав влучно Dimmell: "Ай вам чем не обмажь - все равно не шоколадно будет!"
Проходжу 2 главу за найомника 27лвл, дальше, напевне, грати не буду. Занадто сильним получився ГГ, почну магом (гуру або вогню).
Силу качав до 64, одноручник до 42, здоровя приблизно на 35 лп. Решту параметрів збільшував бонусами (крім табличок на всі види зброі). Незважаючи на те, що спочатку вивчив всі мисливські навики, навики вора, риторику в результаті получився танк.
Після 64 сили різко пішло збільшення боєспособності ГГ. Я рекомендував би якось збільшити боєздатність іменних монстрів як, наприклад, лікування у Грімгаша. Не знаю чи можна придумати який-небуть спосіб щоб всіх іменних і деяких звичайних монстрів (крім Антраментора) не можна було загнати в кут і бити зліва на право.
Не бив жодного НПС для досвіду або голди, використав близько 10 свитків (2 зменшення монстра, 2 метеоритних дощ,і 2 вогняні бурі, інших не памятаю) кілька бандитів з лука. Велика кількість невиконаних квестів, Форт паладінів, Долина зодчих зачищені повністю. В Хоринісі залишився великий ліс, деякі печери, склеп Інубіса; в Долині рудників зачищена лише золота шахта (за пламям Елігора йшов, сфери не взяв)
Мої рекомендації і побажання після гри найомником:
- для воїнів половина досвіду від магії (крїм рун паладінів ї стражів), ввести обмеження інтелекту для свитків, для різних свитків різні показники інтелекту для їх використання.
- щоб для зброі, наприклад, на 100 урону додавалося лише 100 сили. Тобто зброя на 100 буде наносити максимум 200 урону.
- зменшити кількість косвіду за карманне воровство, а за побиття НПС - мінус досвід
- при використанні ключів зявлявся напис, який повідомляє який саме ключ використано (до кінця гри я не знаю від чого деякі ключі)
- вести навик Виготовлення отмичок (в мене закінчилися і немає ніхто в продажі). Також Алвін міг би навчити ГГ з мяса робити окороки, ковбаси або за гроші зробити сам.
Якщо буду грати далі, то по ходу гри доповнятиму своє повідомлення.
ПС
Как исключение - если кто-то просто не может писать на русском, тогда другое дело и это его не касается. Но таких тут мало, я ж знаю
це про мене. Я прекрасно розумію російську, але писати нею я не вмію. Все нормально, якщо мені на запитання дадуть відповідь на російській.
111.JPG
 
Последнее редактирование модератором:
Автор
Автор
xterm

xterm

Герой
Команда форума
Администратор форума
Пользователь VIP
Модостроитель
 
Почётный пользователь
Участник форума
Регистрация
11 Апр 2010
Сообщения
5.477
Реакции
1.143
Баллы
556
Лучшие ответы
5
#22

FireMaster

Труженик
Участник форума
Регистрация
11 Июн 2012
Сообщения
468
Реакции
101
Баллы
56
Лучшие ответы
3
#23
Сверху Снизу