Новости Вышел первый трейлер будущей космической РПГ Exodus
  • 340
  • 1
Студия Archetype Entertainment представила первый трейлер Exodus - научно-фантастической РПГ в духе Mass Effect. Её разработкой занимается команда во главе с ветераном BioWare Джеймсом Оленом. По...
Новости Новые скриншоты и детали Gothic Remake: изменения башни, орков и монстров
  • 968
  • 7
Также изменился и путь к башне. Теперь его охраняют големы, которые могут активно взаимодействовать с окружающей средой, делая прохождение более сложным. Стоит отметить, что даже затопленные руины...
Новости Path of Exile 2 - игра ворвалась в топ Steam и собрала 1,3 млн зрителей в Твиче
  • 931
  • 7
Тому кто знаком с диаблоидами, не стоит представлять данную игру. Первая часть была невероятно популярной и по праву носила звание лучшей ARPG среди Hack&Slash-игр. И вот вчера, 6 декабря...
Новости Ремейк "Готики 1" | Трейлер Showcase 2024
  • 7.804
  • 9
Новички, пришло время принять реальность и смириться с судьбой. Чувствуйте себя как дома в Долине Рудников, месте, полном опасностей, преступлений и жадности. Вам предстоит оставаться здесь очень...
Иконка ресурса

Union / Юнион Рандомизатор (всего) и немного разного 2.2.1.2

Нет прав доступа на загрузку
Позволяет раздавать рандомное оружие и лут (неписям и сундукам)
Fix auto loot for totems
Fix smith loot
Fix for inventory error
Now it should be way better when randomizing weapons for NPC.
hotfix for loot tbales
New FEATURE
IgnoreChapterRequirementsForMagic=1

to ignore chapter requrements for mana circle learnings!

Also more options for loot (added smith and hunter traders)
Better default loot balance (still not balanced and I have no intention to make it balanced!)
Now you can forget about manual chests randomization, just use config:
Код:
ShouldShuffleChests=1
ShouldAddLootToChests=1
also now you can configure loot tables json file:
Код:
JsonFileName=punclev-utils.json
Brand new json loot tables!

Inside of .vdf file you can find `punclev-utils.json` file with defined loot tables and change those as you wish!

Example of loot tables:
JSON:
{
    "loot-tables":{
        "base-table":[
           {
                "chance":150,
                "chanceOutOf":1000,
                "deduplicate":false,
                "minAmount": 2,
                "maxAmount": 6,
                "itemNames":[
                    "ITPO_SPEED_03",
                    "ITPO_HEALTH_01",
                    "ITPO_MANA_01",
                    "ITRW_ADDON_MAGICARROW",
                    "ITRW_EXPLOSIVEBOLT",
                    "ITRW_BOLT",
                    "ITRW_ARROW",
                    "ITFO_BREAD",
                    "ITAT_CLAW",
                    "ITPL_BEET",
                    "ITSC_TRFWOLF",
                    "ITSC_TRFSCAVENGER",
                    "ITSC_SLEEP",
                    "ITPL_MUSHROOM_02",
                    "ITSC_TRFLURKER",
                    "ITSC_TRFSNAPPER",
                    "ITSC_SUMGOBSKEL",
                    "ITFO_HONEY"
                ]
            }
        ],
        "boss-loot":[
            {
                "chance":875,
                "chanceOutOf":1000,
                "deduplicate":false,
                "maxAmount": 2,
                "itemNames":[
                    "ITPO_RAREPOTION_01",
                    "ITPO_RAREPOTION_02",
                    "ITPO_RAREPOTION_03",
                    "ITPO_RAREPOTION_04",
                    "ITPO_RAREPOTION_05",
                    "ITPO_RAREPOTION_06",
                    "ITPO_RAREPOTION_07",
                    "ITPO_RAREPOTION_08"
                ]
            }
        ],
        "alchemist-loot":[
            {
                "chance":800,
                "chanceOutOf":1000,
                "deduplicate":false,
                "maxAmount": 2,
                "itemNames":[
                    "ITPO_FIREDEFENCE",
                    "ITPO_MAGDEFENCE",
                    "ITPO_AMUNSU",
                    "ITPO_MAGDEFENCE",
                    "ITPO_INTELLECT",
                    "ITPO_NP_STATS",
                    "ITPL_PERM_HERB"
                ]
            }
        ],
        "magic-loot":[
            {
                "chance":850,
                "chanceOutOf":1000,
                "deduplicate":false,
                "maxAmount": 2,
                "itemNames":[
                    "ITSC_CHARGEFIREBALL",
                    "ITSC_SHRINK",
                    "ITSC_HARMUNDEAD",
                    "ITSC_THUNDERSTORM",
                    "ITSC_WHIRLWIND",
                    "ITSC_ARMYOFDARKNESS",
                    "ITSC_SKULL",
                    "ITSC_TRFDRAGONSNAPPER"
                ]
            }
        ],
        "traders-loot":[
          
        ]
    }
}
Please note that min-max amount is randomised, and the loot chance only try to add loot if the base loot chance triggered for an NPC (using ExtraLootChance config)
boss, magic, traders, alchemist loot has 100% hit chance, so chance for these tables are actual chances for the NPC to receive an item(s).

New configs:
Код:
Debug=1; show debug info
ShouldAddLootToNpc=1; if loot needs to be added to NPC
ShouldRandomizeMeleeWeapons=1; if melee weapons shoild be changed for npc
ShouldRandomizeRangedWeapons=1; if rangedweapons shoild be changed for npc
ChanceToAddRangedWeapon=300; out of 1000 if ShouldRandomizeRangedWeapons equals 1

New commands:
Код:
punclevutils debug -- toggle debug
lootrandomizer TOGGLE_PLAYER -- toggle if adding new loot should be added directlyto a player
lootrandomizer IGNORE_CHECKS -- toggle if should try and add loot even if loot was added to a NPC
Симпатии: GeorG
No more reviving for dead npcs on the map
Сверху Снизу